Bu qida vitaminlərlə zəngindir və xolesterini aşağı salır

26-12-2024, 15:24           
Bu qida vitaminlərlə zəngindir və xolesterini aşağı salır
Mütəxəssislər Brüssel kələminin unikal faydaları və onu kimlərin yeməməsi barədə danışıb.Foodinfo.az bildirir ki, Brüssel kələmi dünyanın ən qidalı qidalarından biridir. Araşdırma bu mini kələmin kalsium və C vitamini ilə zəngin olduğunu iddia edib. Kələm bir çox ümumi xərçəngin qarşısını almağa kömək edə bilər. Ancaq hər hansı bir faydanı görmək üçün ildə bir dəfədən çox yeməli olacaqsınız. Bunun səbəbi, cücərtilərin tərkibində xərçəng əleyhinə bitki birləşmələri, o cümlədən qlükozinolatlar var ki, bu da kanserogenləri bədəndən detoksifikasiya etməyə və çıxarmağa kömək edir.Gündəlik 300 qram bişmiş Brüssel kələmi yeməyin təsirlərini araşdıran bir araşdırma, oksidləşdirici zərərin 28% azaldığını tapıb. Bu zərər adətən iltihabdan qaynaqlanır və kələm tərəvəzləri bu iltihabi təsirləri azaltmaqda xüsusilə faydalı görünür.Bununla belə, yüksək lifli qidalar bəzi insanlarda, xüsusən də iltihablı bağırsaq xəstəliyi olan insanlarda şişkinlik və qaza səbəb ola bilər.












Teref.az © 2015
TEREF - XOCANIN BLOQU günün siyasi və sosial hadisələrinə münasibət bildirən bir şəxsi BLOQDUR. Heç bir MEDİA statusuna və jurnalist hüquqlarına iddialı olmayan ictimai fəal olaraq hadisələrə şəxsi münasibətimizi bildirərərkən, sosial media məlumatlarındanda istifadə edirik! Nurəddin Xoca
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
E-mail: n_alp@mail.ru